Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ "ΞΕΠΕΣΜΕΝΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ" ΣΤΟ BLOG "ΠΑΜΕ CINEMA!"

Ο Δημήτρης Μπαγετάκος, διάβασε το βιβλίο των εκδόσεών μας, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι", και έγραψε την άποψή του στο blog "Πάμε cinema!".


Βιβλίο: Ξεπεσμένοι Άγγελοι -2012-

Περίληψη και κριτική

Η Αγγελική είναι ένα χαρισματικό κορίτσι που το περιβάλλον της δεν της επιτρέπει να εξελιχθεί όσο μπορεί. Ενώ φαίνεται να είναι ευχαριστημένη με τα σχέδια που κάνει για το μέλλον με τον Μιχάλη, τον άντρα της ζωής της όπως πιστεύει, στην ζωή της εμφανίζεται ο Άγγελος και τα ανατρέπει όλα. Μαζί ζουν κάτι πολύ διαφορετικό ενώ εκείνη, μπερδεμένη με τον ίδιο της τον εαυτό, έχει εγκλωβιστεί στις ίδιες της σκέψεις.

Μπορεί ηλικιακά να είμαι αρκετά μικρός αλλά είμαι πολύ ευτυχισμένος με το ότι έχω καταφέρει να διαβάσω αρκετά και να αποκομίσω τεράστιες γνώσεις και συναισθήματα. Και ενώ δεν έχω κάποια μεγάλη βιβλιοθήκη τα βιβλία καταλήγουν σε πατάρια, ντουλάπες, στοίβες... Παρ'όλα αυτά σε ένα μικρό έπιπλο του δωματίου, απέναντι από το κρεβάτι μου, κρατάω τα πολύ αγαπημένα μου για να ξυπνάω και να θυμάμαι τι έχω ζήσει μαζί τους. Το συγκεκριμένο βιβλίο, όπως καταλαβαίνετε κατέληξε σε αυτό το έπιπλο, το αγάπησα από την πρώτη ως την τελευταία σελίδα!

Ένα βιβλίο με βάση το συναίσθημα, που σου προσφέρει χαρά, λύπη, αγωνία, ένταση και συγκίνηση. Η ιστορία φέρνει συνεχώς ανατροπές, με αποκορύφωση το φινάλε. Ενώ μπορεί να έχεις σκεφτεί άπειρες πιθανές εξελίξεις, αυτή η οποία είναι η πραγματική δεν περνάει από το μυαλό σου. Οι περιγραφές είναι τόσο γεμάτες όπως εκείνη του Παρισιού στο πρώτο ταξίδι της Αγγελικής που είναι απλά μαγευτική. Επίσης οι χαρακτήρες είναι πολύ μελετημένοι, σχεδιασμένοι όπως πρέπει για να έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους και να είσαι σε θέση να δημιουργήσεις αδυναμίες και μικρές αντιπάθειες και όλα αυτά λες και πραγματικά τους ξέρεις και τους έχεις ζήσει.

Αυτό το βιβλίο το ήθελα εδώ και καιρό καθώς κατάφερα να γνωρίσω την Γιώτα και να της πάρω μία από τις καλύτερες συνεντεύξεις που έχω κάνει. Κατάφερα να το αποκτήσω μαζί με μία καταπληκτική υπογραφή της κάτι που με έκανε ακόμα πιο ευτυχή. Έχοντας γνωρίσει πολύ καλά τον τρόπο με τον οποίο που γράφει η Γιώτα ήμουν απόλυτα σίγουρος ότι θα είχαμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Αλλά πριν ξεκινήσω την ανάγνωση σκεφτόμουν αν υπήρχε κάτι που να μην μου άρεσε, πως θα μπορούσα να το θέσω ευγενικά; Από το πρώτο κιόλας κεφάλαιο ανακουφίστηκα γιατί βεβαιώθηκα ότι δεν θα χρειαστεί να έρθω σε αυτή τη θέση. Απλά ευχαριστώ για τις μαγικές ώρες που πέρασα!

Ταυτότητα βιβλίου:
Συγγραφέας: Γιώτα Παπαδημακοπούλου
Εκδόσεις: Μάτι
Αριθμός σελίδων: 464

Όσοι ενδιαφέρονται να επισκεφτούν την σελίδα του blog "Πάμε cinema!", μπορούν να το κάνουν ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου